Правила перевезення пасажирів

Загальні положення

  1. Пасажир самостійно несе відповідальність за дотримання паспортних, візових, митних і еміграційних правил. У разі, якщо пасажир буде затриманий на кордоні і це спричинить затримку рейсу, екіпаж автобуса має право відправитися з кордону без пасажира згідно з розкладом руху автобуса і без компенсації вартості проїзду.
  2. Під час руху автобуса заборонено курити, вживати алкогольні напої, наркотики. При невиконанні вимог даного пункту перевізник залишає за собою право висадити пасажира без повернення вартості квитка.
  3. Перевізник має право не пустити в автобус пасажира, який:
    • прийшов на посадку в нетверезому стані;
    • з явними ознаками нездоров'я, що є небезпечним для інших пасажирів автобуса;
    • порушує правила поведінки в громадських місцях, дії якого можуть бути небезпечними для оточуючих пасажирів.
    • Заборонено перевозити речовини і предмети, небезпечні для життя і здоров'я людини, а також речовини і предмети, які можуть завдати шкоди майну інших пасажирів або пошкодити транспортний засіб.
  4. Перевізник не відповідає за втрату пасажирських грошей, біжутерії, паспорта, цінних паперів та інших цінностей, які не перебувають в багажному відділенні. За збереження ручної поклажі відповідає пасажир.
  5. Перевізник не несе відповідальність за залишені в автобусі речі.
  6. Перевізник не відповідає за запізнення під час руху, яке виникло з незалежних від нього причин (погодні умови, затримка під час проходження кордону, затори і / або ремонт на дорогах, дія державних органів і т.д.).
  7. Всі скарги, які стосуються обслуговування пасажира на рейсі, приймаються до розгляду тільки в письмовому вигляді.

Обов'язки перевізника

  1. Забезпечити своєчасну подачу транспортного засобу для посадки пасажирів і їх відправки відповідно до розкладу руху.
  2. Надати пасажирам посадочні місця, відповідно придбаним проїзним документам.
  3. Доставити пасажирів і їх багаж в пункт призначення.
  4. Забезпечити безпеку перевезення та якісне обслуговування пасажирів в автобусі.
  5. Керуватися правилами дорожнього руху і правил технічної експлуатації автобуса.
  6. Дотримуватися правил прикордонного, митного та інших видів контролю держави, по території якого здійснюється міжнародне перевезення.
  7. Утримувати транспортний засіб у належному технічному і санітарному стані.
  8. Прийняти і розмістити в багажні відділення речі пасажирів. Видати багаж в пункті прибуття пасажирів.
  9. Здійснювати посадку і висадку пасажирів тільки після зупинки транспортного засобу в спеціально відведених місцях або на узбіччі.
  10. Надати пасажирам необхідну і достовірну інформацію про послуги, що надаються.

Обов'язки пассажира

  1. Пасажир повинен з'явитися на посадку і зареєструватися не пізніше, ніж за 30 хвилин до зазначеного в квитку часу відправлення автобуса. У разі запізнення на посадку відповідальність несе пасажир.
  2. На посадці пред'явити дійсний проїзний документ, а при наявності пільг - документ встановленого зразка, що підтверджує право на користування пільг.
  3. Зайняти вказане місце в автобусі.
  4. Зберігати квиток протягом часу поїздки і пред'являти його в розгорнутому вигляді на першу вимогу служби контролю.
  5. Мати необхідні візові та еміграційні документи, дотримуватися правил митного і прикордонного контролю.
  6. У разі скасування поїздки повідомити перевізника не менше ніж за 24 години відправлення.
  7. При зупинках на маршруті пасажир повинен вчасно повернутися в автобус відповідно до часу, зазначеного водієм.
  8. Дбайливо поводитися з майном автобуса, не допускати його псування.
  9. Підтримувати чистоту автобуса. Складати сміття в індивідуальні пакети і викидати в смітник на зупинках.
  10. Повідомляти водієві при виявленні забутих речей, документів, цінностей.

Пасажир автобуса має право

  1. На безпечне і якісне перевезення.
  2. Перевозити безкоштовно 2 одиниці багажу розміром не більше 60х40х40 см, загальною вагою до 50 кг. Дітям до 12-ти років дозволяється перевозити безкоштовно 1 місце багажу вагою не більше 25 кг. Додатковий багаж перевозиться при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса за ціною 1 Євро / кг.
  3. Пасажир старше 17 років має право перевезти через митний контроль 1 літр міцного алкогольного напою (більше 22,3% спирту), 2 літра алкогольного напою середньої міцності (менше 22,3% спирту) і 40 сигарет.
  4. Користуватися знижкою на проїзний квиток при пред'явленні документа, що підтверджує право на користування пільг.
  5. Отримувати від перевізника інформацію про послуги перевезення.

Пасажиру автобуса забороняється

  1. Здійснювати посадку без оплати вартості проїзду або, при наявності пільг, без пред'явлення посвідчення встановленого зразка.
  2. Самостійно робити виправлення в проїзних документах і / або передавати їх іншим пасажирам.
  3. Під час руху відволікати водія від керування автобусом.
  4. Перешкоджати зачиненню дверей транспортного засобу.
  5. Під час руху автобуса пересуватися по салону або стояти в проході.
  6. Розміщувати багаж в місцях, де він перешкоджає вільному пересуванню пасажирів уздовж салону.
  7. Займати посадочне місце багажем або ручною поклажею.
  8. Перевозити вогненебезпечні, вибухові, отруйні, легкозаймисті, отруйні, їдкі та токсичні речовини, вогнепальну зброю без чохлів і відповідних документів.
  9. Користуватися аварійним обладнанням без необхідності.
  10. Порушувати громадський порядок.
  11. Палити, вживати алкогольні напої та наркотики в автобусі.
  12. Фотографувати і знімати на відеокамеру при проходженні кордону.

Квитки

  1. Квиток є іменним документом для проїзду в автобусі, не може бути переданим іншій особі, дійсний тільки на позначений в ньому день і рейс. Дату виїзду можна змінити тільки один раз. Всі зміни повинні бути вписані в квитку та підтверджені печаткою компанії, що виписувала зміни.
  2. Пасажир, який має точно вказану дату зворотного виїзду, зобов'язаний підтвердити її не пізніше як за 72 години перед виїздом. У разі, якщо пасажир не підтверджує свій виїзд, компанія залишає за собою право продати місце без грошової компенсації пасажиру.
  3. Квиток з відкритою датою повернення (OPEN) дійсний протягом 6 місяців з дня виїзду. Дата зворотного виїзду в квитку OPEN проставляється в офісах перевізника при наявності вільних місць на запланований пасажиром рейс.

Компенсація за невикористаний квиток

  1. У разі, якщо пасажир купив проїзний квиток і відмовляється від поїздки, він має право на повернення вартості квитка за вирахуванням збору за попередній продаж. При поверненні квитка знімається наступний збір:
    • понад 72-х годин до відправлення - 25% від вартості квитка;
    • понад 24-х годин, але менше 72-х годин до відправлення - 50% від вартості квитка;
    • менше 24-х годин до відправлення - 100% від вартості квитка, без можливості перенесення дати виїзду.
  2. Підставою для повернення грошей є квиток з усіма відривними купонами та обкладинкою.
  3. Загублені або зіпсовані (розірвані, промоклі і т.д.) пасажирські квитки не відновлюються, а сплачені за них гроші не повертаються.
  4. Квиток з відкритою датою зворотного виїзду поверненню не підлягає.
 

4.8 з 5 (96%) 18

Найгірше Найкраще