Договір публічної оферти

Нижче представлена ​​інформація про надання послуг з бронювання, оформлення та продажу квитків на міжнародні пасажирські перевезення за допомогою вебсайту busreisen.com.ua

Товариство з обмеженою відповідальністю «Бенс Експрес», код ЄДРПОУ 33741502, (надалі - Перевізник), з одного боку, пропонує будь-якій особі, яка прийняла (акцептувала) дану пропозицію (надалі - Пасажир), з іншого боку, далі разом - Сторони, а кожний окремо - Сторона, укласти даний Договір публічної оферти про надання послуг щодо бронювання, оформлення та продажу квитків на міжнародні пасажирські перевезення (далі - Договір), про нижченаведене.

1. Терміни і визначення

1.1. Договір публічної оферти - публічний договір, зразок якого розміщений на вебсайті busreisen.com.ua.

1.2.Акцепт - повне, безумовне та беззастережне прийняття Пасажиром умов даного Договору.

1.3. Перевізник - юридична компанія, яка безпосередньо надає Послугу з перевезення Пасажира та його багажу, обрану та оплачену за допомогою системи бронювання і оплати на Сайті.

1.4. Пасажир - дієздатна фізична особа, яка досягла 18 років і має законне право вступати в договірні відносини, в тому числі розміщувати замовлення або бронювати Послуги на Сайті Перевізника. Пасажир може діяти в межах Договору від свого імені та на свою користь та/або від імені третьої сторони та на її користь, у такому випадку Пасажир діє виключно в межах повноважень, наданих третьою стороною.

1.5. Послуга - комплекс платних послуг, які можуть бути отримані Пасажиром на умовах, в спосіб та у порядку, що регламентуються цим Договором.

1.6. Сайт - інтернет ресурс, що знаходиться за адресою в мережі Інтернет busreisen.com.ua зі всіма його функціональними можливостями, сторінками, графікою тощо, який призначений для отримання Послуг з пошуку маршруту, місця та часу відправлення автобусів, вартості Послуг та інше.

1.7. Проїзний документ (квиток) - форма проїзного документа, який містить необхідну інформацію (особу, яка здійснює подорож, маршрут слідування, вартість Послуги тощо), є Договором між Перевізником і Пасажиром та надає право Пасажиру на користування Послугою перевезення після 100% оплати.

2. Загальні положення

2.1. Даний Договір є публічним та, відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу України, його умови є однакові для всіх Пасажирів.

2.2. Ухвалення (акцепт) даного Договору означає повне і беззастережне прийняття Пасажиром всіх умов без будь-яких винятків і/або обмежень.

2.3. Даний Договір вважається укладеним (акцептованим) з моменту заповнення Пасажиром формуляру бронювання на Сайті Перевізника та надходження грошових коштів Пасажира на розрахунковий рахунок Перевізника.

2.4. Договір має юридичну силу відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним укладенню двостороннього письмового Договору, підписаного Сторонами.

3. Предмет Договору

3.1. Відповідно до умов цього Договору, Перевізник зобов"язується надати Послуги з міжнародного перевезення Пасажира і його багажу відповідно до обраного ним маршруту, дати і часу відправлення, а Пасажир зобов"язується попередньо оплатити Послуги Перевізника.

4.Порядок розрахунків

4.1. Послуга надається Пасажиру виключно на 100 % попередній платній основі шляхом оплати Пасажиром обраного перевезення відповідно до тарифів та валюти, вказаних на Сайті Перевізника.

4.2. Оплата Послуг Перевізника, а також інших фінансових зобов’язань Пасажира перед Перевізником, які можуть виникати у відповідності з вимогами цього Договору, здійснюються шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Перевізника за допомогою системи «LiqPay» або безпосередньо через установу банку за реквізитами, вказаними на Сайті Перевізника.

4.3. В випадку зміни дати виїзду, Пасажир додатково оплачує Перевізнику суму в гривні, яка дорівнює 10 Євро по курсу на день оплати.

5. Умови повернення Квитка

5.1. У разі, якщо Пасажир купив Квиток і відмовляється від поїздки, він має право на повернення вартості Квитка за вирахуванням збору за попередній продаж. При поверненні Квитка знімається наступний збір:

5.1.1. Понад 1 місяца до відправлення - 10% від вартості Квитка.

5.1.2. Понад 72-х годин до відправлення - 25% від вартості Квитка.

5.1.3. Понад 24-х годин, але менше 72-х годин до відправлення - 50% від вартості Квитка.

5.1.4. Менше 24-х годин до відправлення - 100% від вартості Квитка, без можливості перенесення дати виїзду.

5.2. Підставою для повернення коштів за невикористану Послугу є заява Пасажира на імꞌя керівника Перевізника, Квиток з усіма відривними купонами та обкладинкою.

5.3. Загублені або зіпсовані (розірвані, промоклі і т.д.) Квитки не відновлюються, а сплачені за них гроші не повертаються.

5.4. Квиток з відкритою датою зворотного виїзду поверненню не підлягає.

5.5. Гроші за оплачену зворотну, але невикористану по вині Пасажира Послугу не повертаються.

6.Права та обовʼязки Сторін

6.1. Права Перевізника:

6.1.1. В односторонньому порядку припинити надання Послуг за цим Договором в разі порушення Пасажиром умов даного Договору.

6.1.2. При порушенні Пасажиром візових режимів (закінчення термінів дії віз, заміна паспорта іншим документом і т.д.) Перевізник залишає за собою право не здійснювати перевезення Пасажира. Грошова компенсація Пасажиру за невикористаний Квиток не виплачується.

6.1.3. У разі, якщо Пасажир буде затриманий на кордоні і це спричинить затримку рейсу, Перевізник має право відправитися з кордону без Пасажира згідно з розкладом руху автобуса і без компенсації вартості проїзду.

6.1.4. Перевізник має право не пустити в автобус Пасажира, який: прийшов на посадку в нетверезому стані, з явними ознаками нездоров"я, що є небезпечними для інших Пасажирів автобуса, та/або порушує правила поведінки в громадських місцях, дії якого можуть бути небезпечними для оточуючих Пасажирів.

6.1.5. У випадку, якщо Пасажир не підтверджує свій виїзд, Перевізник залишає за собою право продати місце без грошової компенсації Пасажиру.

6.2. Обовʼязки Перевізника:

6.2.1. Забезпечити своєчасну подачу транспортного засобу для посадки Пасажира і його відправки відповідно до розкладу руху.

6.2.2. Надати Пасажиру посадочні місця, відповідно придбаного Проїзного документа.

6.2.3. Доставити Пасажира і його багаж в пункт призначення.

6.2.4. Забезпечити безпеку перевезення та якісне обслуговування Пасажира в автобусі.

6.2.5. Керуватися Правилами дорожнього руху і Правилами технічної експлуатації автобуса.

6.2.6. Дотримуватися Правил прикордонного, митного та інших видів контролю держави, по території якого здійснюється міжнародне перевезення.

6.2.7. Прийняти і розмістити в багажне відділення речі Пасажира. Видати багаж в пункті прибуття Пасажира.

6.2.8. Здійснювати посадку і висадку Пасажира тільки після зупинки транспортного засобу в спеціально відведених місцях або на узбіччі.

6.2.9. Надати Пасажиру необхідну і достовірну інформацію про Послуги, що надаються.

6.3. Права Пасажира:

6.3.1. Отримати якісні Послуги перевезення.

6.3.2. Отримати своєчасну і повну інформацію про умови і порядок надання Послуг з перевезення Пасажира і його багажу.

6.3.3. Пасажир має право перевезти безкоштовно 2 одиниці багажу розміром не більше 60х40х40 см, загальною вагою до 50 кг, включаючи ручну поклажу до 5 кг. Дітям до 12-ти років дозволяється перевозити безкоштовно 1 місце багажу вагою не більше 25 кг.

6.4. Обовʼязки Пасажира:

6.4.1. За 4-5 днів до поїздки Пасажир зобов"язаний підтвердити свій виїзд, дізнатись номер автобуса та телефон водія.

6.4.2. Пасажир повинен з"явитися на посадку і зареєструватися не пізніше як за 30 хвилин до зазначеного в Квитку часу відправлення автобуса. У разі запізнення на посадку відповідальність несе Пасажир.

6.4.3. На посадці пред"явити дійсний Проїзний документ, а при наявності пільг - документ встановленого зразка, що підтверджує право на користування пільг.

6.4.4. Зайняти вказане місце в автобусі.

6.4.5. Зберігати Квиток протягом часу поїздки і пред"являти його в розгорнутому вигляді на першу вимогу служби контролю.

6.4.6. Мати необхідні візові та еміграційні документи, дотримуватися Правил митного і прикордонного контролю.

6.4.7. У разі скасування поїздки повідомити Перевізника не менше ніж за 24 години до відправлення.

6.4.8. Дбайливо поводитися з майном автобуса, не допускати його псування.

7. Відповідальність Сторін та вирішення спорів

7.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

7.2. Перевізник несе відповідальність за зберігання і обробку персональних даних Пасажира, забезпечує конфіденційність цих даних в процесі їх обробки і використовує їх виключно для якісного надання Послуг.

7.3. Перевізник не несе відповідальність:

7.3.1. За затримку, скасування, перенесення, зміну умов надання Послуг, якщо такі зміни виникли не з вини Перевізника.

7.3.2. За недотримання Пасажиром норм прикордонного та паспортного контролю.

7.3.3. За витрати, що виникли у Пасажира в результаті несвоєчасного прибуття в пункт призначення.

7.3.4. За речі, залишені або забуті в салоні автобуса.

7.3.5. За несвоєчасну подачу транспортного засобу, що виникла внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори на дорогах, дії державних органів тощо, а також дії пасажирів, які впливають на належне виконання Перевізником своїх зобов"язань), відхилення від розкладу або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.

7.4. Пасажир несе відповідальність:

7.4.1. За надання достовірних даних при оформленні Послуг.

7.4.2. За оформлення необхідних документів для перетину кордонів інших держав.

7.5. Будь-які спірні питання, які можуть виникнути щодо даного Договору або у зв’язку з його виконанням, Перевізник та Пасажир вирішують шляхом проведення переговорів та виключно за наявності письмової заяви Пасажира, що передана засобами поштового зв’язку.

8.Строк дії Договору та порядок його розірвання

8.1. Цей Договір вступає в силу з моменту його Акцепту Пасажиром та діє до повного виконання Сторонами зобов’язань по Договору.

8.2. Даний Договір може бути розірваний до моменту закінчення його дії в односторонньому порядку у випадках, передбачених умовами Договору.

9. Інші умови

9.1. Перевізник підтверджує, що є платником податку на додану вартість на загальних підставах за ставкою, передбаченою Податковим кодексом України.

9.2. Пасажир добровільно надає згоду на збір та обробку власних персональних даних.

10. Інформація про Перевізника

ТОВ «Бенс Експрес»

Місце реєстрації: 02094, м. Київ, бульвар Праці, 2/27

Місце знаходження: 01135, м. Київ, вул. Златоустівська, 28, оф. 6

Банківські реквізити: р/р UA213807750000026005056127566 в АТ КБ «Приватбанк», м. Київ, МФО 380775, Код ЄДРПОУ 33741502, ІПН: 337415026530

Контактні номери телефонів:

Україна: +38 (044) 360-34-05, +38 (044) 486-95-44, +38 (050) 168-45-45, +38 (067) 903-82-20

Німеччина: +49 (511) 165-800-83

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

0 з 5 (0%) 0

Найгірше Найкраще