Поширені запитання

Як забронювати квиток?

Забронювати квиток можна наступними способами:
  • За допомогою сервісу Онлайн-бронювання .
  • Зателефонувати нам за телефонами, вказаними на сайті в розділі «Контакти» .
  • Написати листа на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , вказавши прізвище та ім'я пасажира, місто, в яке їдете, в один бік чи туди й назад, обов'язково контактний телефон.
  • У нашому центральному офісі в Києві.
  • В офісах наших представників в Україні і в Німеччині.

Як оплатити квиток?

Оплатити за допомогою таких дій:
  • На розрахунковий рахунок компанії. Банківські реквізити і призначення платежу вказані в розділі «Контакти» .
  • Оплата онлайн.
  • У нашому центральному офісі в Києві.

Як оплатити квиток онлайн?

  • Заповнити форму онлайн бронювання.
  • Натиснути кнопку «Купити квиток».

Що входить у вартість квитка? Годують чи під час шляху?

У вартість квитка входить 2 місця багажу розміром не більше 60х40х40 см загальною вагою до 50 кг. У вартість квитка дітям до 5 років входить 1 місце багажу вагою не більше 25 кг.

Крім цього, у вартість квитка входить чай і кава, які водії запропонують Вам під час зупинок і на кордоні.

Харчування під час шляху не передбачено.

Чи існують знижки постійним клієнтам?

Пасажир, який протягом року скористався послугами нашої компанії більше 4 разів (квиток туди-назад зараховується як одна поїздка), отримує карту постійного клієнта і знижку -10% на кожну наступну поїздку.

Пасажир, який протягом року скористався послугами нашої компанії більше 6 разів (квиток туди-назад зараховується як одна поїздка), отримує карту постійного клієнта і знижку -15% на кожну наступну поїздку.

Для отримання карти постійного клієнта необхідно надати в офіс компанії «Бенс Експрес» проїзні квитки або вказати точні дати поїздок.

Знижка надається за умови бронювання і покупки квитка в центральному офісі в Києві.

Чи можна здати квиток і яку суму я отримаю назад?

Пасажир, який купив проїзний квиток і відмовляється від поїздки, може здати квиток назад. В такому випадку, компанія повертає йому суму за вирахуванням збору за попередній продаж в наступному розмірі:

  • За 1 місяць до відправлення і більше - 10% від вартості квитка.
  • Понад 72-х годин до відправлення - 25% від вартості квитка.
  • Понад 24-х годин, але менше 72-х годин до відправлення - 50% від вартості квитка.
  • Менш 24-х годин до відправлення - 100% від вартості квитка.

Підставою для повернення грошей є квиток з усіма відривними купонами та обкладинкою і заяву на повернення грошей.

Увага! Квиток з відкритою датою зворотного виїзду поверненню не підлягає.

Квиток з відкритою датою. Що це таке?

Якщо Ви не знаєте точної дати зворотного виїзду, Ви можете купити квиток з відкритою датою. Такий квиток буде дійсний протягом 6 місяців з дати першої поїздки.

Увага! Пасажира з квитком з відкритою датою зворотного виїзду можемо взяти тільки на рейс, де є вільні місця. Тому просимо бронювати місце в автобусі заздалегідь.

Увага! Квиток з відкритою датою зворотного виїзду поверненню не підлягає.

Чи можна перенести дату виїзду?

За кожен перенесення дати - доплата 10 Євро.

Чи потрібно обов'язково підтверджувати свій виїзд?

Перед виїздом необхідно обов'язково підтвердити свій виїзд. У разі, якщо пасажир не підтверджується, компанія залишає за собою право зняти бронь без грошової компенсації.

Виїзд в понеділок, вівторок - підтверджуватися необхідно напередодні виїзду в четвер, п'ятницю.

Виїзд в четвер - підтверджуватися необхідно напередодні виїзду в понеділок, вівторок.

Виїзд в п'ятницю, суботу - підтверджуватися необхідно напередодні виїзду у вівторок, середу.

Коли можна виїхати до Німеччини, якщо віза відкрита, наприклад, на період з 15/11/2014 по 30/11 / 2014?

З України можна виїхати не раніше 15 листопада (можна пізніше). З Німеччини потрібно виїхати за день до закінчення візи, тобто, в нашому випадку, до 29 листопада включно, але не пізніше.

Що можна перевозити через кордон?

Дозволено ввозити :
  • Для пасажирів старше 18 років - 1 літр міцного алкоголю (більш 22,3% спирту) і 2 літри слабоалкогольного напою (менш 22,3% спирту, включаючи ігристі вина), 4 літри некріплених вина і 16 літрів пива.
  • Для пасажирів старше 18 років - 40 штук сигарет, 10 штук сигар або 50 грамів тютюну.
  • Предмети особистого користування (одяг, туалетні приналежності, особисті коштовності, інвалідні коляски і т.д.).
  • Електротовари, побутову техніку та спортивний інвентар тільки для особистих потреб.
  • Лікарські препарати в кількості, призначеному для власних потреб пасажира.
  • Грошові кошти (без заповнення декларації) - в еквіваленті до 10 000 Євро в будь-якій валюті.
  • Тварин в клітинах при наявності ветеринарного свідоцтва міжнародного зразка і з відмітками про вакцинацію.
Забороняється ввозити:
  • М'ясо-молочну продукцію.
  • Наркотики і наркосодержащие препарати.
  • Предмети культурної, художньої чи історичної цінності без відповідного дозволу.
  • Отруйні, радіоактивні, легкозаймисті та вибухонебезпечні речовини.
  • Мисливська, спортивна та інше вогнепальна, а також газову зброю без чохлів і відповідного дозволу.
  • Партії товарів.

Чи можна везти з собою тварин?

Ви можете перевезти з собою тварину за умови дотримання загальних правил проходу прикордонного та митного контролю, а саме - при наявності закордонного паспорта для тварини і наявність довідки з ветеринарної клініки з відмітками про всі необхідні вакцинації. Вартість проїзду для тварини - 50% від вартості проїзного квитка. Тварина без господаря не перевозимо.

Чи можна у нас оформити страховий поліс?

Так, Ви можете оформити страховий поліс в нашому центральному офісі в Києві.
Крім цього, ми раді запропонувати Вам свою допомогу в:

  • Візової підтримки (консультація, підготовка документів, заповнення анкет, запис на співбесіду в посольство Німеччини).
  • Оформленні апеляції в разі відмови у видачі візи.

Чи працює в автобусі туалет?

Всі автобуси оснащені біо-туалетами, які працюють протягом усієї поїздки.

Увага! У зимовий період при температурах нижче 0 градусів туалет в автобусі не працює. Кожні 2-4 години водії роблять зупинки на автовокзалах та заправках з усіма необхідними санітарними зручностями.

Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності, пов'язані з погодними умовами.



 

4.9 з 5 (98%) 38

Найгірше Найкраще